I know!
Its really really weird. Could you help me?
I changed it to this:CM_SUBSCRIBE_SUBJECT=Dit nyhedsbrevs tilmelding på [mosConfig_live_site]
CM_SUBSCRIBE_MESSAGE=Hej [NAME],\n\n(
commjed@jocomail.de)
#############################################################################################
#
# Latest updates are marked using '#>>>>>>>>>>' string. (Do not remove the strings!)
#
# Note : All ini files need to be saved as UTF-8
#
# --> Please send all translation updates to Erik Damke (
commjed@jocomail.de)
# for central packaging and distribution.
#
# The translations of this file are maintained by Claus MØller;
vig.hjaelp@gmail.com#
#############################################################################################
#
CM_SUBSCRIBE_SUBJECT=3 tips til flere klienter [mosConfig_live_site]
CM_SUBSCRIBE_MESSAGE=Hej [NAME],\n\nSyntes jeg ville skrive og introducere mig selv. De sidste 10 år har jeg beskæftiget mig med markedsføring i nogen af verdens førende virksomheder. De sidste par år har jeg bevæget mig ind i coaching verden og ønsker nu at give dig nogle tips til hvordan du får flere klienter allerede i denne uge.<br><br>Jeg vil sende dig emails en gang imellem med gode tips til<br>- Hvordan du øger dit salg<br>- Hvordan du får flere klienter<br> - Hvordan du markedsfører din virksomhed på den bedste måde.<br><br>Hvis du ikke ønsker at modtage flere mails så afmelder du dig bare ved at klikke "afmeld".<br><br>For god ordens skyld skal jeg sige at din email aldrig vil blive misbrugt eller givet til anden side.<br><br>Antal af klienter du har er som regel bestemt ud fra :<br>Hvor mange gratis sessions du tilbyder hver måned.<br>Hvor lang tid dine klienter bliver<br>Hvor god du er til at konverterer klienter fra dine gratis sessions til et salg. <br><br>Her er 3 ting som du kan starte med for at få din coaching virksomhed til at gro hurtigt:<br><br>1. Send ud til din mailing liste at du tilbyder gratis sessions. De flereste coaches gemmer disse informationer langt nede i nyhedsbrevet. Sørg for at det KUN er en udsendelse hvor du tilbyder gratis session.<br><br>2. Sørg for at din mailing liste vokser hver dag. Find din niche og vær specifik når du sender nyhedsbrev ud. Hvis du skriver om alt muligt i øst og vest vil du med tiden miste dine abbonenter, så sørg for at være specifik på din niche - og din mailing liste vil vokse.<br>3. Fortæl mennesker der inspirerer dig at du vil coache dem!. igen, vær specifik. Gå op til personen og sig "Du har et stort potientiale, det vil jeg gerne være med til at udvikle". Folk bliver smigret - og afhængig af hvor god du er til at konverterer din gratis sessions med personen, så har du en ny klient der kan ende med at ligge flere tusinder af kroner om året!. <br><br>
Få yderligere 2 tips ved at kontakte mig via Live Coaching (klik nu):<br>
http://messenger.providesupport.com/messenger/stenderup.html<br><br>
<br><br>BOTTOM LINE: <br>Gå ud og tilbyd endnu flere gratis sessions og du vil i løbet af 1 uge få endnu flere klienter og tjene endnu flere penge. <br><br>
-- <br>
Bedste hilsner<br><br>
Søren Stenderup<br><br>
Small Business Coach<br>
www.coachbranding.dk <br>
+45 24945794<br><br>
Live Coaching/Live Support:<br>
http://messenger.providesupport.com/messenger/stenderup.html<br><br>
Virksomhedspræsentation:<br>
http://www.flipmaker.com/Secure/ShowCat.aspx?key=08ea1cf9f8322fd68f4b353fe9da6ae6b1becbd2<br><br>
\n\n[liNK]\n\n_________________________\n\n[mosConfig_live_site]
CM_UNSUBSCRIBE_SUBJECT=Nyhedsbrev fra [mosConfig_live_site]: Afmelding
CM_UNSUBSCRIBE_MESSAGE=Hej [NAME],\n\ndu er nu afmeldt vor nyhedsbrevs service på [mosConfig_live_site].\n\nTak fordi du har brugt vor service.\n\n________________________\n\n[mosConfig_live_site]
CM_NEWSLETTER_FOOTER=<hr />Du modtager dette nyhedsbrev fordi abonnerer på denne nyhedsbrevs service hos [mosConfig_live_site].<br />For at afmelde klik [UNLINK]her[/UNLINK].